Gestió documental?

Descobreix una mica més sobre aquesta terminologia

A primera vista dir ‘gestió de documents’ pot semblar molt abstracte i difícil d’entendre, però és bàsicament tenir la nostra informació ordenada.

Quantes vegades sentim algunes mares que es queixen del desordre a les habitacions dels seus fills? Segur que més d’un ho ha sentit més d’una vegada. Ens agrada veure les coses ordenades, ja que ens fa sentir tranquils i segurs. Per això, si no ens és fàcil per a nosaltres ser ordenat, haurem de passar per canvis interns.

Els professionals dedicats a l’administració de documents (link A www.engris.cat/Gestion- documental) convivim amb empleats que viuen envoltats d’informació, la produeixen, la mantenen i la gestionen. Si això es fa d’una manera desordenada, ens sentirem aclaparats, sense control; per contra, si ho fem en ordre, sentirem el control, estalviarem temps i verificarem que som més eficaços i eficients. Per ser ordenat no servirà de res comprar un programa o aplicació, les eines serveixen, però no per si soles. El canvi s’ha d’acompanyar i ser més profund en l’aprenentatge i els nous hàbits. Cal anar més enllà adquirint nous coneixements amb metodologies i tècniques que ens ajudaran a obtenir la comanda!

  • Sessions ‘one to one’. L’objectiu clau d'aquestes sessions és ordenar i organitzar la informació i els documents actius, semiactius i històrics. Nosaltres, com a gestors d'informació, analitzem cada cas individualment per tal d’oferir el millor servei.
  • Disseny i implementació d’un sistema personalitzat de gestió de la informació i gestió d’arxius tant físics com de digitalització de documents.
  • Ordre d’espais d'oficina i transformació digital. S’ha acabat el CAOS.

Gestió documental per a pimes i entitats

(Associacions, Fundacions, Federacions, etc.)

  • Disseny i implementació de gestió documental, gestió d’arxius i preservació d’informació.
  • Processos de gestió documental i gestió de la informació. Anàlisi de l’estat actual i durant tot el procés.
  • Acompanyament durant tot el procés d’implementació del programari de gestió documental, com ara Koha, a3doc, Molécula, Alexandria, Alfresco, Bilky, Documentum...).
  • Integració entre el gestor documental i els processos de treball de l’organització.
  • Arquitectura digital (metadades i llenguatge).
  • Transformació digital de l’empresa.
  • Ordre d’espais d’oficina, tant físics com digitals.

Formació en gestió documental

  • Tallers amb un màxim de vuit assistents en què es posaran en pràctica mètodes de gestió documental, gestió d’arxius i conservació.
  • Formació taula a taula, totalment personalitzada per a cada professional.

Gestió del coneixement

  • Disseny i gestió de projectes per a transformacions d’equips de treball més integrats.
  • Acompanyament de canvis en estructures i processos de treball integrant eines i recursos que motivin els professionals amb l’equip.
  • Crear i habilitar dinàmiques de treball en equips innovadors i amb potencial de creixement.

Els nostres preus

Com bé esmentem, ens adaptem a tots els nostres clients per oferir-los el servei que millor s’adapti a les teves necessitats.

Esta web usa cookies para mejorar la experiencia de navegación.

Si lo desea puede revisar la política de privacidad y la de cookies.