Gestió documental?

Descobreix una mica més sobre aquesta terminologia

A primera vista dir ‘gestió de documents’ pot semblar molt abstracte i difícil d’entendre, però és bàsicament tenir la nostra informació ordenada.

Quantes vegades sentim algunes mares que es queixen del desordre a les habitacions dels seus fills? Segur que més d’un ho ha sentit més d’una vegada. Ens agrada veure les coses ordenades, ja que ens fa sentir tranquils i segurs. Per això, si no ens és fàcil per a nosaltres ser ordenat, haurem de passar per canvis interns.

Els professionals dedicats a l’administració de documents convivim amb empleats que viuen envoltats d’informació, la produeixen, la mantenen i la gestionen. Si això es fa d’una manera desordenada, ens sentirem aclaparats, sense control; per contra, si ho fem en ordre, sentirem el control, estalviarem temps i verificarem que som més eficaços i eficients. Per ser ordenat no servirà de res comprar un programa o aplicació, les eines serveixen, però no per si soles. El canvi s’ha d’acompanyar i ser més profund en l’aprenentatge i els nous hàbits. Cal anar més enllà adquirint nous coneixements amb metodologies i tècniques que ens ajudaran a obtenir la comanda!

  • Sessions ‘one to one’. L’objectiu clau d'aquestes sessions és ordenar i organitzar la informació i els documents actius, semiactius i històrics. Nosaltres, com a gestors d'informació, analitzem cada cas individualment per tal d’oferir el millor servei.
  • Disseny i implementació d’un sistema personalitzat de gestió de la informació i gestió d’arxius tant físics com de digitalització de documents.
  • Ordre d’espais d'oficina i transformació digital. S’ha acabat el CAOS.

Gestió documental per a pimes i entitats

  • Disseny i implementació de gestió documental, gestió d’arxius i preservació d’informació.
  • Processos de gestió documental i gestió de la informació. Anàlisi de l’estat actual i durant tot el procés.
  • Acompanyament durant tot el procés d’implementació del programari de gestió documental, com ara Koha, a3doc, Molécula, Alexandria, Alfresco, Bilky, Documentum...
  • Integració entre el gestor documental i els processos de treball de l’organització.
  • Arquitectura digital (metadades i llenguatge).
  • Transformació digital de l’empresa.
  • Ordre d’espais d’oficina, tant físics com digitals.

Formació en gestió documental

  • Tallers amb un màxim de vuit assistents en què es posaran en pràctica mètodes de gestió documental, gestió d’arxius i conservació.
  • Formació taula a taula, totalment personalitzada per a cada professional.

Gestió del coneixement

  • Disseny i gestió de projectes per a transformacions d’equips de treball més integrats.
  • Acompanyament de canvis en estructures i processos de treball integrant eines i recursos que motivin els professionals amb l’equip.
  • Crear i habilitar dinàmiques de treball en equips innovadors i amb potencial de creixement.

Els nostres preus

Com bé esmentem, ens adaptem a tots els nostres clients per oferir-los el servei que millor s’adapti a les teves necessitats.

Els preus no contenen IVA.

Sol·licita informació si no trobes el servei que estàs buscant sense cap compromís.

Esta web usa cookies para mejorar sus experiencia en la navegación.
Consultar Política de Cookies.

Esta web usa cookies para mejorar la experiencia de navegación.

Si lo desea puede revisar la política de privacidad y la de cookies.