Què és la gestió documental?
La gestió documental és el conjunt d'estàndards, metodologies i tècniques utilitzades per a la gestió de documents i amb l'objectiu de recuperar els documents de forma ràpida i sense ser alterats dels originals.
Per a què?
Perdre un document pot ser un greu error i conduir a la pèrdua de clients, i per tant deixar de generar negoci. La tecnologia ha vingut per quedar-se. Comença a sortir de la teva zona de confort ara i comença a apostar per la transformació digital.
Tot comença amb una història ......
Un matí qualsevol Tabita, responsable del departament comptable de Somelteugestor, entra a l'oficina del seu gerent.
- Mercè disculpa, no el trobo.
- El què?
-El contracte de Somlapyme.... (dubte per un moment si dir "no m'ho van enviar o l'haurien d'haver enviat a un altre departament". però sona com una excusa en la seva ment i el gest de disgut de la Mercè fa que no digui res).
Finalment, amb mala cara la Mercè li diu- Truca immediatament al gerent de Somlapyme i me'l passes, parlaré amb ell.
El més probable és que, durant aquesta trucada la Mercè, en nom de la seva empresa, admeti la pèrdua i amb el client busquin solucions.
Però no deixa de ser una situació desagradable, veritat?
A Engris, assessors en gestió documental, el nostre objectiu és evitar que una situació així passi.
Com podem ajudar-te?
Omple aquest formulari o envia'ns
info@engris.cat
i demana'ns que avaluem la teva situació.
La primera consultoria és gratuïta.